maandag 26 januari 2015

Over mij

Hallo allemaal!


Ik ben Steffie Haentjens, derdejaarsstudente Lager Onderwijs aan de Hogeschool Odisee te Sint-Niklaas. 

Ik heb de unieke kans gekregen om op ontwikkelingsstage te gaan naar Cambodja. Ik vertrek in België op 27 januari en ik keer terug op 6 mei. Gedurende deze periode verblijf ik in Kampong Cham en af en toe ga ik ook naar de hoofdstad Phnom Pehn. 

In Kampong Cham zal ik observeren, participeren en les geven in een lagere school. In Phnom Pehn zal ik werken aan het project 'Misvattingen in wetenschappen en wiskunde' met nog andere studenten. 

Via deze blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van al mijn avonturen in Cambodja! 

Ik wens jullie alvast veel lees- en kijkplezier! :) 


Liefs, 

Steffie

3 opmerkingen:

  1. Heey Steffie :-)!!

    Doe je stage daar goed en geniet vooral van deze unieke ervaring!!

    Groetjes Emma Vernimmen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Steffie,
    Eens proberen een eerste berichtje te plaatsen :-)
    De heenreis is reeds goed verlopen, dat de rest ook goed mag verlopen !!
    Uw dagelijkse uodate niet vergeten hé ;-)
    Groetjes, Papa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankuwel Emma! :D
    Dat zal ik zeker doen ;)

    En papa: een dagelijkse update zal toch niet lukken vrees ik. ;)

    BeantwoordenVerwijderen