maandag 26 januari 2015

Morgen is het zover!

Na een week vol bezoekjes en een aantal traantjes is het bijna zover.
De valies is gepakt en alles staat klaar. 

Vannacht om 5 uur vertrek ik naar Brussel om daar de trein naar Parijs te nemen, vandaar het vliegtuig naar Vietnam en tot slot het vliegtuig naar Cambodja. 

Momenteel zijn er nog niet echt zenuwen. Het besef is er nog niet echt. 
Dat zal morgen op het vliegtuig wel komen! :)

Gelukkig hebben ook al mijn vrienden en familie rekening gehouden met mijn lange rit op het vliegtuig! Ik kreeg alvast een groot boek mee waar iedereen iets heeft ingeschreven. Ik mag dit boek pas lezen als ik op het vliegtuig zit. Zo heb ik alvast wat literatuur voor op het vliegtuig. 
Ik ben benieuwd! (Het is toch moeilijk om het boek nog niet te openen. :D )

Nu nog enkele uurtjes aftellen! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten